26 Ekim 2011 Çarşamba

Korkak - Bölüm 6

Afallamış olduğunu tahmin ediyordum. Cevap gelmemişti önce. Sanırım karşısındaki ürkek kızdan böyle bir teklif beklemiyordu hiç. “Ben de seninle tanışmak istiyorum bir gün” dedi sonunda. “Hayır, bir gün değil yarın” dedim. Ardından çenesi açıldı yine. Bin tane bahane sıraladı arka arkaya. Sinirlerim bozulmaya başlamıştı ki, “Tamam” dedi. Bu kadar korkak olabileceğini düşünmemiştim hiç. Neredeyse birkaç yıldır tanışıyorduk. Hakkımdaki her şeyi biliyordu. Ama buluşalım dediğim zaman karşımdaki o cesur erkek gitmiş, bir korkakla tanışmıştım adeta. Belki de onu fazla heyecanlandırmıştım. Bunu düşünmek egoma daha iyi geldi. Saatini yerini belirledik buluşmanın. Sonra gitti. Ben de tam o an heyecanlanmaya başladım.


Ertesi gün sabah erkenden uyandım kendi kendime. Saatim henüz çalmamıştı. Daha kahvaltımı bile etmeden kendimi dolabımın önünde buldum. Aldığım onca muhteşem kıyafetin hiç birinin uygun olmadığını düşündüm. Bir saat sonra yatağımın üstünde, yerlerde onlarca denenmiş kıyafet vardı. Hiç birini beğenemedim. Evden çıkarken üzerimde yine kot pantolonum, çizmelerim ve siyah kazağım vardı. Buluşacağımız yere yürümeyi tercih ettim. Biraz hava alıp sakinleşmeye ihtiyacım vardı.

Fotoğraflar: numicor

Hiç yorum yok: